Thursday, July 21, 2011

bodoh

sebenarnya aku malas nk cakap pasal kau ni.ape yg kau tak puas hati? tibe-tibe nk post video and told that video is for people yg suka cakap belakang.the funniest part is video tuh langsung takde ckp pasal org yg suke ckp belakang.one more thing.boleh plakk petik budak budak perak suka ckp belakang.ni sumpah bikin panas.dude,kitorg tau,kitorg tak sekaye kauu.kitorg tak hensem kau.kitorg tau kitorg tak se'GANGSTER' kau.kann..tapi tak payah lah sukati hati mak bapak kauuu nk petik - petik cmtuu.wahhhhh.derr,kalau penumbuk ni dh melekat kt muka lu.alamat seminggu makan nasi pki straw.tak nak lahh cmtu.cmni lahh. "untuk apa cakap depan - depan kalau setiap perkataan yang diluahkan tiada perubahn". untuk apee? serupa aku ckp ngan batu jee.lebih baik aku ckp belakang.at least boleh buat bahan.kannn? sudah lahh.ckp pasal pundek ni.smpi mati pon xhabis. chow!

5 comments:

  1. bodoh tau takk.hishhhh.bengang!

    ReplyDelete
  2. chill oukay !
    manusia memang mcm tue ..
    banyak laa sabar :))

    ReplyDelete
  3. haa . goodboy . :))
    dah , jgn marah marah agy .
    naty ta cute .
    HEHE:D

    ReplyDelete